Thursday, June 23, 2011

hala tuju aku...

ok...lepas abih exam last sem ni aku nak wat ape...
aku memilih 3p...program pentaulihan profesional
padahal mase taklimat 3p dulu beriya2 aku giler2 xnak coz mase berjalan nye program 3p tu bro aku kawin...
at last sehari sebelum tarikh ttp permohonan...aku mohon jgk..coz didorong sume kwn2 aku mohon....

aku diterima untuk menyertai 3p tu...hhmmm...aku terima jgk akhirnye coz sabtu ahad cuti..so boleh la aku g wedding bro aku tu....

lepas tu ade pulak tawaran dri huawei untuk menyertai training nye jgk..sbb sblm ni..ade ketua program kitorg htr emel sal taklimat training huawei ni n aku ade htr resume...huawei ckp kalau aku terima training diorg ni aku dpt seribu...

tapi aku x pilih huawei sbb aku takut xboleh bawak...sbb taye champion pn die ckp cam susah...

akhirnye berakhir la 3p tu n exam nye aku lulus....lepas tu tggu result exam...alhamdulillah aku dah complete ijazah aku....tpi result sem last ni la yg paling rendah....

lepas ni aku nak wat ape....ade la dpt interview dari job yg aku apply kat jobstreet tpi aku xpergi....
aku nak amik lesen xde duit....
aku ingatkan yg training hp ni aku xdpt dah...last2 bru smlm tau n kitorg dpt....
sebelum ni ingat nak g jual je kat gerai pok mer....tpi xdpt den nak nulunnye...dah xde mood dah....tpi boleh je nak g sblm aku g shah alam..tpi pok mer wat senyum je...aku pn senyum jela....

aku ingat nak bersara dah dari dunia kos aku ni...tpi ape nak buat aku teruskan jela...moga2 kat situ lah rezeki aku....

sekian dulu...t aku sambung g untuk entri hala tuju aku yg seterusnye.....

No comments:

Post a Comment