Wednesday, October 3, 2012

ke mana aku selepas ini?

ke mana aku selepas ini???
hanya ALLAH SWT YG MAHA MENGETAHUI....
aku dah agar bosan di sini...
tapi aku tidak berani utk meninggalkan keje sekarang...

untuk apply keje2 bidang komputer sains...aku merasa kan aku tidak mampu...
di sini pun aku hanya menurut perintah...tiada idea yang di keluarkan...

walaupun aku xkisah aku keje ape sekali pun...tapi orang sekeliling aku, keluarga aku...
gaji jgn ckp la...sedangkan aku layak untuk merasa gaji yg lebih besar dengan kelulusan aku...
tapi...hanya ALLAH yg TAHU...kelemahan aku...

yang ALLAH bantu la aku memperbaiki diri ini...

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. nk sribu daya, xnk sribu dalih...
    blom cuba blom taw...i wish u all da best..
    never give up...

    ReplyDelete