Tuesday, January 17, 2012

tiade gambar hanya memori tersemat di hati ♥

alhamdulillah....akhirnye aku dipertemukan jgk dgn "oppa" buat kali pertamanye...bertarikh 16 januari 2012 "oppa" berkunjung ke rumah ku sekitar jam 8 malam....die xtau rumah aku kat mane...punye la aku berpeluh-peluh tggu depan rumah kena marah lak....dugaan..diorg xkuar kete g..aku masuk bilik jap lap peluh..maklum la susah nak cari tisu kat rumah sye..nge3..

huhu...die kuar dah..die kuar dah...mule2 mcm xpernah kenal die sape mcm org asing...maklumla first time...lame2 bile dah borak2 baru la rase cam biase..

die dtg dgn kawannye berdua...diorg ni aku taye main2 pulak...bencik..sabo jela...mak jgk la yg tanye diorg itu ini..aku kan pendiam..padam muke..ha3...

bak kate kawan kitorg...mantap la die tu first time jupe aku terus jumpe mak ayah sekali...berani xberani...huhuhu...sekian jgk dtg jauh2..lam kul 9lbh diorg pn berangkat la..dah ngantok katenye..kecian kene g keje awal2 pagi lak tu...

sekian...to be continue..

No comments:

Post a Comment