Wednesday, December 21, 2011

dewasa ini

assalamualaikum semua....

di sini aku bukan ingin membuka aib sendiri...sekadar mahu berkongsi agar ada yg sudi membantu aku...
tanpa aku sedari aku kini telah meningkat dewasa...harus bergantung kpd diri sendiri untuk mengisi perut..memikul tanggungjawab..tidak mungkin aku bergantung terlalu lama kpd mok ayoh ku sbgai seorang penganggur...

aku sendiri sakit untuk tggl di rumah...aku sedar aku harus menyara hidup aku sendiri...

perangai aku yg belum cukup matang...belum cukup dewasa...bukan mudah telinga dan hati aku mau menerima nasihat org lain...aku benci sikap aku yg sebegini...aku ingin sekali berubah...namun...hati, akal, diri aku seperti tidak pernah bekerjasama untuk berubah....

ya allah...hanya engkaulah yg maha berkuasa memberi petunjuk hidayah pd hamba mu ini....

No comments:

Post a Comment