Saturday, November 19, 2011

lesen license

assalamualaikum semua...
akhirnye setelah ber tahun2 hanye d bibir n d hati sahaja..hari ini berjaye jugak aku masuk kelas kpp..kpp ni singkatan bagi kurikulum pendidikan pemandu...semoga tindakan ini akan berterusan sehingga lah aku bergelar pemandu yg sah nanti..moga2 hasrat ini berjalan lancar, d permudahkan dan d percepatkan agar..boleh la aku pergi menjual anggur2 yg sudah berkurun ini..hehehe...

seawal 7.30 pagi aku bertolak dari rumah menuju ke psm cawangan kemaman..sampai dalam 8lbh then tggu akak2 yg menguruskan pendaftaran ni...nak masuk kelas kpp ni kena bayar $261 dahulu...maka pukul 8.45 pagi   masuk la aku dalam kelas 1..katenye kelas start kul 9 tpi tggu punye tggu kul 9.20 baru start mybe tggu student lain la kan...

agaknye jodoh aku nak berkenalan dgn adik comel rotiboy ni...aku kenal muke je sbb aku pernah keje kat medan selera mm kan..adik ni slalu la dtg beli kat situ...tapi aku ni kan malas nak tegur dulu..adik ni duk sebelah aku...keciknye dunia...akhirnye die yg tegur aku dulu..huhuhu..

insyaallah ari selasa ni aku akan menghadapi ujian berkomputer..doa2kan ye...

kte sambung d lain entri...trm kasih sudi bace...=)


No comments:

Post a Comment